miercuri, 5 martie 2014

Rulouri de pui cu spanac și brânză

Iată cum mai puteți prepara pieptul de pui, anume să-l bateți ușor, să-l umpleți cu brânză, spanac, ceapa și usturoi, să-l treceți prin ou și pesmet și apoi să-l prajiți putin în ulei. Foarte gustos! Sincer, pofta mi-au stârnit-o Liana si Violeta cu rulourile lor umplute cu fasole păstăi, respectiv ceapă și usturoi verde. Așadar a fost musai să încerc și eu!
  Și pentru că Elena ne-a propus ca teme pentru Provocarea Dulce Românie, legumele verzi și lactatele, m-am gândit să particip și eu cu această rețetă, așa ca pentru ultima oară.
Ingrediente:
1 kg piept de pui fără piele și os (2 bucați de 500 g),
7-8 felii brânză cu smântână Hochland,
300 g spanac proaspat,
30 g unt,
2-3 caței de usturoi,
o ceapă mică,
3 ouă,
pesmet,
sare și piper, după gust,
ulei pentru prăjit.
Mod de preparare:
 Se toacă spanacul, ceapa și usturoiul și se călesc cu putin unt, într-o tigaie de teflon.
  Se porționeaza pieptul de pui, se bate ușor cu toporul de șnițele. Se condimentează fiecare bucata cu sare și piper, apoi se umple cu câte o felie de brânză și spanac. Se rulează și se leagă cu ață sau se prinde cu scobitori, să nu se desfacă.
  Se trec rulourile prin ou bătut, apoi prin pesmet și se prăjesc în ulei pe ambele părți, până se rumenesc ușor.
Se scot pe hârtie absorbantă, să se scurgă de ulei.

 Poftă bună!


6 comentarii:

  1. O idee minunata sa combini spanacul cu branza....
    Si facut rulouri in piept de pui, trebuie sa fie un deliciu ! Bravo...
    Iti doresc o primavara ca-n povesti, in suflet !
    Te tzuc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesantă idee! Trebuie încercată!

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, cat de bine arata. Chiar daca nu mai mananc carne deloc mi s-a facut o pofta de nu mai pot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaa, si eu vad ultima ce bunatate ai facut tu aici!! Cu scuzele de rigoare, eu nu sunt adepta prajitului in ulei, le prefer la cuptor, dar as manca un rulou de la tine cu mare pofta ;-) puup

    RăspundețiȘtergere