miercuri, 22 ianuarie 2014

Clatite cu spanac

Daca va place spanacul, iata cum il mai puteti prepara: caliti-l cu putina ceapa si usturoi si ascundeti-l in niste clatite impreuna cu o felie de sunca, presarati niste branza rasa pe deasupra si lasati totul la cuptor, pentru cateva minute.
  Am gasit aceasta reteta in revista "Click! Pofta buna!"si m-am gandit s-o incerc, mai ales ca luna aceasta Corina de la Pofta vine gatind ne-a propus sa gatim clatite, in cadrul Provocarii Dulce Romanie, de unde nu vreau sa lipsesc!
Ingrediente aluat clatite:
2 oua,
450 ml lapte,
o lingura ulei,
un praf de sare,
250 g faina.
Umplutura:
450 g frunze spanac congelate,
o ceapa,
2 catei usturoi,
sare, piper, dupa gust,
o legatura patrunjel verde,
200 g sunca de pui,
100 g branza rasa,
2 linguri ulei.
Mod de preparare:
Pentru clatite, bati ouale cu laptele, sarea si o lingura de ulei, dupa care adaugi treptat faina. Lasi aluatul sa se odihneasca 30 de minute, dupa care prajesti clatitele intr-o tigaie unsa cu ulei.

  Ceapa o toci marunt si o calesti in uleiul incins pana se inmoaie. Adaugi spanacul decongelat si tocat, condimentezi cu sare si piper, dupa gust, si lasi pe foc pana se evapora lichidul. Pui usturoiul tocat marunt, ouale batute si patrunjelul verde tocat. Cand se ingroasa compozitia, dai cratita deoparte.
   Pui pe fiecare clatita umplutura de spanac, cate o felie de sunca si rulezi. Le asezi intr-un vas uns cu unt, le presari cu branza rasa si le introduci la cuptor pana cand branza se topeste.
  Le servesti calde.

Pofta buna!




4 comentarii:

  1. Delicioase, imi plac clatitele cu umpluturi sarate la fel de mult ca si cele dulci!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pofta mi-ai facut de clatite.imi place spanacul ,dar in clatite nu l-am incercat.
    Telul tau imi aduce aminte de copilarie.

    RăspundețiȘtergere